حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دادگاه ویژه روحانیت استانهای شمالی شکل گرفت
گرگان - خبرگزاری مهر: دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان های مازندران و گلستان گفت: دادگاه ویژه روحانیت با هدف حفظ قداست و صیانت ازجایگاه روحانیت شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مجتهدزاده بعد از ظهر سه شنبه در بازدید ازحوزه علمیه اهل سنت احمدیه قره خوجه درجمع مدیران، مدرسین و طلاب این حوزه افزود: تمامی جرایم و تخلفات روحانیون اعم از شیعه و سنی فقط در دادگاه ویژه روحانیت بررسی می شود.

وی اظهار داشت: تمامی جرایم جزئی و کلی اعم از تخلفات رانندگی و اجتماعی در این دادگاه بررسی می شود.
 
وی تصریح کرد: درصورت بروز هرگونه تخلف و احضار روحانیون محترم به دادگاه های عمومی، این افراد باید مدارک مربوط به اشتغال درکسوت روحانیت را به دادگاه ارائه نمایند تا پرونده آنان به دادگاه ویژه روحانیت ارجاع شود.
 
مجتهدزاده، تعامل و زندگی مسالمت آمیز اهل سنت استان گلستان با شیعیان و همراهی آنان با نظام اسلامی را نمونه بی نظیر وحدت در ایران و منطقه برشمرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:53 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: